Saturday 3 December 2011

nampaknya hati aku masih amatur~~

Assalamualaikum :)

danggggggggg!!!!! kurang 56 jam lalu,, result akhir sem dah boleh disemak..

dan ia x menepati targert :(

sedih??
memng aku sedih!!

sape x sedih kan ble depat result bukan seperti yang diharapkan

dan status2 facebook kawan2 aku semuanya mood happy~~

aku?? menangis sendiri = =

bila aku ckap aku sdih,,rmai yg cakap....

"rezeki masing-masing"

"itu yang terbaik"

"takpe,, ada hikmah"

bagi aku,, ayat ni dah bese..

x buat aku comfort....

sampilah aku terbace

"... Bolej jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu. Dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui." (Surah Al-Baqarah : 216)"


itupun aku x ckup tenang lagii...


aku tahu hakikat tu,, tapi aku abaikan...


sampailah aku terfikir..


ak nak jadi orng yg mensia-siakan ilmu ke??


"alhamdulillah"
lepas je aku terdetik word ni kat hati aku,, aku tenang ..


jelaslah..hati aku masih amatur,, perlu dijaga,, perlu diingatkan :)
livE a lifE anD merEly bEing alivE is cOmplEtEly difFerenT

No comments: