Friday 2 December 2011

bila aku blogwalking ....

Assalamualaikum :)

okay..sebagai pendatang baru dalam dunia blogging ni, aku pun jalan2 dari blog ke blog,, (sebenarnya x de la bnyak sangt pun blog yang aku terjah...hahahaha)

ape yg aku usha,,

tengok header :)

baca entri :)

tapi..stakat ni,,aku x follow mane2 blog lagi.. =.=

sebab,,

semua blog yg aku pergi tu psang lagu yang bukan jiwa aku..

hailaaa~~~ dengan x semena-mena trus lah aku tkan butang merah kat window aku..haha..

bila pikir blek,, lagu ni kadang-kadang boleh tambahkan follower..sebb menarik mungkin,,

tapi dalam masa yang sama boleh menyebabkan oang lari sebelum blog dibaca ..

*erk,, sape sokong* :)

p/s: aku x bercadang nak letak lagu kat blog ni :)
livE a lifE anD merEly bEing alivE is cOmplEtEly difFerenT

No comments: