Wednesday 7 December 2011

wordless wednesday: entri tak jadi

Assalamualaikum :)

sem 2 da bermula!! ngee~~ bermulalah episod-episod kuliah yang full dan tutorial yang menimbun!! tapi adatlahkan, orang belajar..so follow da flow :)

antara azam aku:

-siapkan tutor

-tidur yang cukup *tiada lagi mata panda atau tidur siang macam nobita

-belajar lepak, result gempak!!  *boleh ke,, otak aku ni dah la jenis yang perlu kerja keras.

nasib baiklah minggu ni bru minggu pertama so hnya ada kuliah tanpa tutorial ..maka,, masih ade msa untuk mengupdate entri dn blogwalking. :)  erk,, tapi minggu depan lab expriment da start! hoho... tak cukup tanah nak  kejar deadline ..

sebenarnye aku nk share apa yang lecturer math aku ckap masa kuliah yang first ..memang aku sayang dia sampai bila-bila.. lecturer terbaik sepanjang zaman:D

mmetik kata-kata beliau :

"awak tahu tak saya kena panggil dengan pngarah sebab result math asasi pergigian ramai B. tapi bagi saya cukup lah awak dapat B. buat apa awak nak belajar lebih2. nanti awak sambung degree pun bukan awak belajar pun math ni. so saya pun cakaplah kat pengarah,, saya yang suruh diorang dapat B,, sebab pointer awak still tinngi if 6 subjek lagi tu A "

gelak guling-gling aku dengar kata-kata miss math aku ni .. dan ayat yang paling aku tak boleh tahan

"saya tengok ramai kuliah awak yang lepas pointer. so rasenya untuk sem 2 ni tak payahla awak nk botakkan kepala study hard. asasi ni tiket untuk awak masuk degree. now,, dengan result sem 1 yang bgus, awak da ada tiket,, tnggu nak dpat train je. sempoi-sempoi dah la"

boleh pulak beliau mengeluarkan ayat macam ni, bagi aku sem 2 lah yang buat aku lemah jantung. dah la tajuk-tajuk makin susah. haish,, memng botak kepala macam ni = =

apa-apa pun,, aku tabik miss. hee..aku pham yang dia tak nak kami pressure.

yang penting,, doakan aku ye readers :)

*kata wordless wednesday, tapi mana gambarnya?

haa.. sbenarnye kamera aku baru terhempas, tak tercapai lah hajat aku yang konon nak buat wordless wednesday..haha..

p/s: aku pun rase semak jgak dengan strawberry banyak-banyak. hehe,,nanti kalau aku ade mase nak godek-godek template and code, aku ubah ye. buat masa ni, harap sabar :) heee
livE a lifE anD merEly bEing alivE is cOmplEtEly difFerenT

No comments: